سایت سازبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام
اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام
مــــذهـــبي - فــــرهنـــــگي

  اهنگ توهین آمیز شاهین نجفی به امام هادی (ع)

  صدای آمریکا در ادامه افزود: سخنگوی پلیس شهر کلن گفته است بخش امنیت ملی اداره پلیس کلن تدابیر حفاظتی در مورد شاهین نجفی را تصویب کرده است. ترانه [...] در روزهای اخیر جنجال بسیاری ایجاد کرده است؛ در این ترانه شاهین نجفی امام دهم شیعیان را مورد خطاب قرار داده و با نگاه انتقادی شرایط کنونی اجتماعی و سیاسی ایران را بازگو کرده است. شاهین نجفی در گفت و گوهای خود اعلام کرده است در اجرای این ترانه قصد توهین به باورهای دینی مردم را نداشته است.
درحالی صدای آمریکا با حمایت از این خواننده مرتد، ادعا می کند که شاهین نجفی قصد توهین به باورهای دینی را نداشته است که وی در مصاحبه خود با شبکه دولتی “بی‌بی‌سی” فارسی توهین به مقدسات مسلمانان و شیعیان را رسالت خود دانسته و با وقاحت تمام می گوید: «من وقتی کاری را انجام می دهم به تبعات آن فکر نمی کنم و فقط رسالت خود را انجام می دهم!»

وی همچنین در مصاحبه با بی‌بی‌سی در پاسخ به این سؤال که “آیا شما با کارهای خود به دنبال تابو شکنی نسبت به برخی مسائل هستید؟” با تأیید آن گفت: «بله؛ بخشی از آن آگاهانه صورت می گیرد که من آن را انکار نمی کنم. بخش آگاهانه سوار بر بخش ناخودآگاه ذهن و شخصیت درونی من است. به این دلیل من همان چیز را می نویسم و اجرا می کنم که هستم.»

به گزارش شیعه آنلاین، «شاهین نجفی» خواننده ایرانی مقیم آلمان که اخیرا آهنگی به شدت توهین آمیز به امام هادی علیه السلام روانه بازار کرده، به شدت خشم عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را بر انگیخته و قلبشان را به درد آورده است.
در پی انتشار این آهنگ توهین آمیز، حضرت آیت الله شیخ «لطف الله صافی گلپایگانی» از مراجع عظام تقلید شیعه، با صدور فتوایی حکم جسارت کنندگان به امام هادی (ع) را اعلام کرد.
بر همین اساس حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پاسخ به استفتائی در مورد توهین به ائمه و به ویژه امام هادی علیه السلام، فرمود: چنانچه اهانت و جسارت به حضرت نموده باشد مرتدند.

پیام امام هادی (ع) به همه دیکتاتورهای تاریخ :آری! ای متوکل که اکنون بر اریکه قدرت تکیه زده ای و تنها و تنها به قدرت و شوکت خود می اندیشی و تنها دغدغه و نگرانی تو تخت و تاج و حکومت است ، به گونه ای که کافی است اندک سوء ظنی برایت ایجاد شود تا وقت و بی وقت به خانه مردمان هجوم آوری و آنان را در بند کرده یا حصر و حبس نمایی و از هیچ آزار و اذیتی کوتاهی ننمایی! بدان و هشیار باش که این وضعیت هرگز دوام نخواهد آورد و از آن مقام ظاهری بالا و با عظمت به زیر کشیده خواهی شد و خوار و خفیف خواهی گردید….شاهین نجفی ، خواننده رپ، اهل گیلان ، که ید طولایی در خزعبل گویی و استفاده از کلمات رکیک و ناپسند دارد در تازه ترین اقدام خود، با انتشار ترانه ای شیطانی به برخی امامان معصوم (ع) و مقدسات دین توهین کرده است.
وی که در ترانه ی خود تصویری توهین آمیز از حرم مطهر امام رضا (ع) با پرچم همجنسگرایان و … را درج کرده بود حکم ارتدادش توسط آیت الله صافی صادر شد !


حکم ارتداد شاهین نجفی

در همین حال پایگاه خبری شیعه آنلاین نیز برای کشتن «شاهین نجفی» مبلغ ۱۰۰ هزار دلار جایزه تعیین کرده است.
گفتنی است یک بانی خیر از یکی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، وعده داده که این مبلغ را به عنوان جایزه از طرف شیعه آنلاین به قاتل این خواننده موهن تقدیم کند.

به گزارش خبر گزاری فارس نیوز:
به طور صریح کمپین مجازات خواننده هتاک به اهل بیت (ع) (شاهین نجفی) با هدف اجرای حکم اعدام وی تشکیل شد.
بر اساس فتوای آیت الله صافی اگر هر کس که او را دید و یا با او رابطه ای داشته یا به او دسترسی دارد می تواند او را به سزای عملش برساند و به دوزخش بیفکند.

سرعت آزاد:
حالا این خواننده مرتکب به چه جرمی شده؟
این خواننده رپ فارسی با اجرای آهنگی به نام نقی به مقدسات اسلامی و اهل بیت شیعیان توهین کرده و با استفاده از کلمات بسیار رکیک و آزار دهنده به مقام والای امام هادی (ع) جسارت های زیادی کرده است.
و به گزارش خبر گزاری های مختلف علت ساخت این آهنگ از جانب وی دشمنی بی تردید او با امامان و اهل بیت (ع) ما بوده است.
این خواننده در جریان فتنه سال ۸۸ به خارج از ایران گریخته است.
و اما سرعت آزاد و کلام آخر:
ای خواننده ای که قلب تمام مسلمان های شیعه جهان را به درد آوردی همیشه تا موقعی که زنده هستی بدان که سایه مرگ و عذاب آخرت به دنبال تو هست و از این به بعد خواب راحتی نخواهی داشت و همیشه کابوس مرگ را خواهی دید تا بمیری و به اعمال ننگینت در آخرت رسیدگی شود و به جهنمی دردناک دچار شوی.
پیامبر خدا(ص) می فرمایند: اى على! هر که مرا و تو را و امامان از نسل تو را دوست دارد پس خدا را بر حلال‏زادگى‏ خود سپاس‏گوید؛ زیرا ما را دوست ندارد، مگر حلال‏زاده و ما را دشمن ندارد، مگر حرام زاده.
توجه: بینندگان گرامی این پست تنها برای اطلاع مردم است و ما به عنوان اخبار این خبر را قرار دادیم.لطفا از دادن نظرات توهین آمیز و همچنین سیاسی خودداری کنید.با تشکر.

 

به گزارش گرداب، شبکه تلویزیونی صدای آمریکا (VOA) گزارش داد: پلیس آلمان اعلام کرد از جان “شاهین نجفی”، هنرمند ایرانی ساکن کلن، در برابر تهدید بنیادگرایان حفاظت خواهد کرد. شاهین نجفی، خواننده رپ ایرانی پس از اجرای ترانه ای به نام [...] از سوی تندروهای ایرانی به مرگ تهدید شده و پایگاه خبری “شیعه آنلاین” برای کشتن وی یکصد هزار دلار جایزه تعیین کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: