سایت سازبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام
اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام
مــــذهـــبي - فــــرهنـــــگي

 

ولادت با سعادت منجی عالم بشریت بر منتظرانش مبارک باد

 

 


نوشته شده در تاريخ جمعه 6 فروردين 1395برچسب:نیمه شعبان ,ولادت امام زمان,منجی ولی عصر,, توسط عباسعلی

شهادت بنت الامام ، اخت الامام و عمه الامام بر همه ولایتمداران

تسلیت و تعزیت باد


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 6 آذر 1394برچسب:حضرت معصومه ,شهادت حضرت معصومه,حرم کریمه اهل بیت,, توسط عباسعلی

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, توسط عباسعلی

 

آیت‌الله العظمي ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید،در آغاز درس خارج فقه خود با اشاره به نزدیک شدن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر حفظ وحدت تاکید کرد.

همچنين فرمودند: کاری کنیم که متحد و متفق در برابر دشمن بایستیم، روش وحدت همین است، این گونه نیست که من تابع شما و شما هم تابع من باشید، اخلاق و سلیقه‌ها نسبت به مسائل متفاوت است، همه به رهبری، نظام، اسلام و قرآن علاقمند هستیم؛ از این‌رو می‌توانیم با این اصول به وحدت کامل برسیم.

س: انتقاد از كاندیداتورها و بیان نكات منفي آنها در جمع یا بین دونفر چه حكمي دارد؟

ج: در صورتي كه در مقام مشورت براي رأي دادن به آنها باشد اشكال ندارد، ولي باید صفات آنها را بیان كرد نه توهین و مذمّت و تحقیر و یا خداي نكرده تهمت به آنها زده شود.

نایت اسکین 

 
میزان مشارکت مردم در انتخابات 5 درصد افزایش یافت  
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، براساس تازه‌ترین نتایج نظرسنجی خبرگزاری فارس (۲۷ بهمن) از سراسر کشور از 30 مرکز استان و 450 شهرستان در تاریخ 27 بهمن ماه میزان مشارکت به 56.6 درصد افزایش یافته است.
در نظرسنجی قبلی (14 بهمن ماه) میزان مشارکت 51.9 درصد بود به این ترتیب طی دو هفته اخیر میزان مشارکت 4.7 درصد افزایش یافته است. این در حالی است که هنوز اسامی نامزدهای انتخابات مجلس نهم منتشر نشده و تبلیغات رسمی کاندیداها از پنجشنبه آغاز می شود.
نایت اسکین 
بیش از ۴۸ میلیون و 200 هزار نفر واجد شرایط رأی‌ دادن در انتخابات مجلس ‌هستند  

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، مصطفی محمدنجار وزیر کشور در خصوص زمان اعلام نهایی نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس نهم گفت که اسامی قطعی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده در دوم اسفند به حوزه‌های انتخابیه اعلام می‌شود و آنها نیز تاریخ سوم اسفندماه به کاندیداها ابلاغ می‌کنند.

وی همچنین درباره تعداد افرادی که می‌توانند در انتخابات رأی دهند، تصریح کرد که بیش از ۴۸ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تا تاریخ ۱۲ اسفند واجد شرایط برای رأی دادن هستند.

نایت اسکین 

آيت الله مهدوي كني

انتخابات مجلس فرصتی برای سرعت بخشیدن به حرکت قطار پیشرفت کشور است

انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است. امروز نگاه مردم جهان به کارآمدی مردم‌سالاری دینی و ژرفای مشارکت سیاسی در ایران است، مردم جهان مترصدند که حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رأی پس از فرو نشستن غبار فتنه 88 چگونه خواهد بود.

ادامه مطلب در سر فصل انتخابات ( انتخابات 5

 

 

نایت اسکین 

امام جمعه موقت تهران گفت: مجلس شورای اسلامی که تحقیقاً در راس امور است نمادی از مردمسالاری دینی است و مردم موظفند این امانت را به امانتدار شایسته ای بسپارند.

استاندار:

انتخابات مجلس در نهايت آزادي ،قانون مداري و سلامت برگزار خواهد شد

استاندارخراسان جنوبي كه ظهر روز جمعه در سخنراني قبل از خطبه هاي نمازجمعه اين هفته بيرجند سخن مي گفت بابيان اين مطلب افزود: به مردم اطمينان مي دهيم كه انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي همچون ساير انتخابات در گذشته، در نهايت سلامت ، قانون مداري و آزادي برگزار خواهد شد و مردم با بصيرت ما باحضور گسترده و باشكوه خود در اين انتخابات چشم دشمنان را كور خواهند كرد.


 
 

كانديداهاي كانون دانشگاهيان ايران در انتخابات دوره نهم مجلس شوراي اسلامي در استان خراسان جنوبي تعيين شدند

ادامه مطالب در سر فصل انتخابات ( انتخابات 4 )


  

عده اي از نامزدها دانسته يا نادانسته اثبات خود را در نفي غير مي جويند

اين امر يعني تکثير مدل حاکميت ايران در منطقه و جهان اسلام، همان کابوس واقعي استکبار جهاني ...

ادامه مطلب در سر فصل معرفي نامزد ها( اثبات خود و نفي ديگران

نایت اسکین

حکم سفارتم توسط متکی صادر شد/ اسناد مقابله‌ام با جریان‌های منحرف موجود است

خبرگزاری فارس: سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در یونسکو در پاسخ به برخی شایعات تخریبی در بیرجند علیه خود گفت: در دوران فتنه یکی از افتخاراتم این است که به عنوان معاون سیاسی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها به مقابله با جریان‌های منحرف پرداختم. 

ادامه مطالب در سر فصل معرفي نامزد ها( اسناد مقابله با جريانات منحرف  


انتخابات یک بازی برد – برد برای طرفین است

به گزارش فارس، محمدرضا مجیدی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان علمی – فرهنگی ملل متحد (یونسکو) در گفت‌وگو با فارس دیدگاههای خود را درباره انتخابات مجلس و اهمیت آن در فضای سیاسی کشور ، و بازتاب منطقه‌ای و جهانی آن در مقطع بیداری اسلامی تشریح کرد.

ادامه مطلب در سر فصل انتخابات (انتخابات 7

 

نایت اسکین 

ایران در رتبه 15 یونسکو

نماینده و سفیر ایران در سازمان یونسکو با بیان اینکه ایران با ثبت ۱۳ اثر تاریخی رتبه ۱۵ را در یونسکو دارد، گفت: آثار تاریخی گنبد قابوس و مسجد جامع اصفهان طی سال آینده ثبت جهانی می‌شود.

 ادامه مطلب در سرفصل معرفي نامزد ها ( ايران در يونسكو

نایت اسکین


 

به گزارش خبرگزاري فارس، دکتر محمد رضا مجيدي سفير و نماينده‌ دائم ايران در يونسکو در تاريخ 22/۱۰/90 طي نامه‌اي به خانم بوکووا رئيس يونسکو، با اشاره به واقعه اسفبار ترور شهيد دکتر مصطفي احمدي روشن، دانشمند ايراني، خواستار محکوميت شديد اين اقدام توسط يونسکو شد و تاکيد کرد که سکوت در اين خصوص، به منزله تاييد جنايت ترور قلمداد خواهد شد.

نایت اسکین

 
ایران برای استقلال یونسکو از نظام سلطه تلاش می‌کند

خبرگزاری فارس: سفیر ایران در یونسکو با بیان اینکه تولیدات علمی و فرهنگی ایران به زبان یونسکو در جهان ارائه شده و حمایت می‌شود، گفت: ایران برای استقلال یونسکو از نظام سلطه تلاش می‌کند.

ادامه مطلب در سرفصل معرفي نامزدها( تلاش ايران براي استقلال يونسكو

نایت اسکین
دكتر محمد رضا مجيدي در اجلاس طرح ضيافت انديشه كه در محل مسجد امام صادق (ع) دانشگاه بيرجند تشكيل شد  در بخشي از سخنان اين چنين گفت : با توجه به نقش اساسي دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي در رشد فرهنگ جامعه، اثرات عميق موج ضيافت انديشه در دهه آينده در جامعه دانشگاهي ظاهر خواهد شد.
 همچنين گفت : با توجه به جريانات اخير در منطقه خاورميانه و تحولات منطقه اي و بين المللي، حركت هاي اسلامي منطقه، ادامه حركت انقلاب اسلامي ايران است و اين حركات افزايش هم خواهد يافت.

 

 

نایت اسکین

خبرگزاری فارس: سفیر ایران در یونسکو خیزش‌های مردمی منطقه را مصداق واقعی «بیداری اسلامی» و منطبق با ارزش‌های انقلاب ایران دانست و گفت ...

 

  

  



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 10 بهمن 1387برچسب:, توسط عباسعلی

 


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, توسط عباسعلی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

صفحه قبل 1 صفحه بعد